چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
Image result for ‫دکتر محمد رفیعی رشت‬‎
 
 
 
دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان:
کلینیک مربیان پایه زیر نظر پروفسور نناد ترونیک به میزبانی استان گیلان
 
 
دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :
 
مربیان و داوران ارکان اصلی پیشرفت و توسعه بسکتبال می باشند
که با کمک پیشکسوتان و دست اندرکاران اجرائی چهار ستون
اصلی بسکتبال گیلان را تشکیل می دهند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج  برنا - دکتر محمد رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان با اعلام خبر برگزاری کلینیک  مربیان پایه زیر نظر پروفسور نناد ترونیک از تمامی مربیان فعال در استان خواست تا به منظور ارتقاء سطح دانش  فنی و هم سان سازی با توجه دستور العمل فدراسیون در کلاس  مذکور حضور بهم رساند.
به گزارش روابط عمومی هیئت بسکتبال استان گیلان : کلینیک مربیگری زیر نظر پروفسور نناد ترونیک مدرس رسمی فدراسیون جهانی در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۹ و ۲۰ مهرماه ) به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.
دکتر محمد رفیعی افزود: مربیان و داوران ارکان اصلی پیشرفت و توسعه بسکتبال میباشند که با کمک پیشکسوتان و دست اندرکاران اجرائی چهار ستون اصلی بسکتبال گیلان را تشکیل میدهند. 
وی افزود: موفقیت های چشم گیر بسکتبال گیلان در یکسال و نیم گذشته برهیچکس پوشیده نیست ؛ بی شک در این موفقیت سهم مربیان و داوران و سایر عوامل قابل کتمان نیست.
ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان با اعلام اینکه موفقیت های کسب شده در تابستان ۹۷ توسط نمایندگان گیلان در مسابقات کشوری و کسب ۵ سکو از ۹ سکو و تعداد سه صعود به دسته های بالاتر  و در مجموع  ۹ عنوان از ۱۱ عنوان نشان  دهنده توانمندی و دانش بالای مربیان بسکتبال گیلان میباشد که عاشقانه و خالصانه در گرما و سرما زحمت پرورش استعدادهای بالقوه بسکتبال گیلان را به منصه ظهور رساندند.
Image result for ‫نناد ترونیک در گیلان‬‎Image result for ‫نناد ترونیک در گیلان‬‎
دکتر محمد رفیعی همچنین افزود:با رايزنی های انجام شده با فدراسیون بسکتبال و با توجه به جایگاه مربیان استان سعی بر این است تا شرایط لازم فراهم شود تا حداکثر مربیان فعال در تمامی هیئت ها و باشگاه ها و کانون های سراسر استان در کلینیک مذکور شرکت کنند. به همین جهت علی رغم اعلام فدراسیون محترم بسکتبال  مبنی بر دریافت هزینه ۳۰۰ هزار تومانی  برای کلاس فوق، هیئت بسکتبال استان گیلان برای مربیان گیلانی این مبلغ را کاهش داد و با تقبل بخشی از هزینه ها مبلغ ورودی را برای مربیان گیلانی کاهش داده است و مبلغ یکصدهزار تومان برای هر مربی گیلانی که در کلاس شرکت کند را هیئت استان پرداخت می‌کند.
وی افزود: معمولا هیئت های ورزشی در برگزاری چنین دوره هایی بحث درآمدزایی را مد نظر قرار میدهند اما هیئت بسکتال گیلان  باتوجه به زحمت فراوان مربیان گیلانی و ارزش بالایی که برای آنها قائل است سعی نموده تا  جایی که امکان پذیر است با تقبل بخشی از هزینه ها مبلغ ورودی را بری مربیان گیلانی کاهش دهد.
وی افزود: در خرداد ۹۶ و در بدو ورود به هیئت بسکتبال اعلام کردیم که از صفر تا صد بسکتبال را یک پله اگر بتوانیم افزایش میدهیم و امروز در جایی ایستاده ایم که میتوانیم  مدعی توسعه وپيشرفت بسكتبال استان باشيم.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna